Snart börjar det!

Long time ago!
Har haft mycket att stå i så har inte haft tid att skriva något! På kuppen har jag blivit förkyld..

Hela helgen har jag varit på Burger King och kämpat med att lära mig kassan, och det känns som att det börjar funka nu. Systemet är ganska logiskt, det är bara att det ska in i ryggmärgen också. Sen kommer det nog gå jättebra. Vi är ett skitbra gäng och det är roligt med en helt ny resturang!
Och imorgon jobbar jag mitt riktiga pass..Vi har VIP-kväll för dom som har byggt resturang och sen för våra familjer på kvällen. Så då gäller det att vara snabb och flexibel men ändå trevlig. Men det är jag ju, eller hur? ;)

Nej, nu ska jag kolla klart på den nya Wallander med Emil forselius som är extremt snygg!! Tyvärr så är han död..:(


Kram!

UPDATE!!
Kan säga att Burger King Eskilstuna öppnar imorgon (11/1) kl.9!


Kommentarer
Postat av: undrar???

öppnar burger king i eskilstuna den 10/1 eller den 11/1 ?????

2011-01-10 @ 11:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0