Long day..

Känns som att det här en väldigt lång dag, det har känts som att varje minut varit en timme och allt har gått i slowmotion.

Först lyssnade vi på en debatt i aulan. Det var dom flesta ungdomsledarna från partierna i Botkyrka som satt och debattera i nästan 2 timmar! Det blev nästan tröttsamt tillslut, men roligt. :)
Sen hade vi en snabblucnh och sen bild! Som jag hatar! Jag är verkligen inte lagd åt det kreativa hållet, kanske inom foto men bild är jag urusel på. T.om mina streckgubbar blir fula! Då kan ni förstå vilken bebisnivå det ligger på!

Sen följde jag med Julia till Skolfest som har fixat vårt studentskiva som nu äntligen är bokad och klar! :D
Så den 16 mars på GAUDI så smäller det!!!!!
SAVE THE DATE!!!

Sen åkte jag och Julia till Beyond Retro, hitta en klänning till mitt projektarbete och sen åkte jag hem till Eskilstuna.

Nej, nu ska jag göra lite te till min fortfarande onda hals..

Kramar! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0