15 april 22.23

En nyduschad Jossan sitter i soffan och lyssnar på bra musik och njuter av livet. Idag har det vart en fin dag. Soligt och relativt varmt..Sen att skoldagen var lugn var också bra. Fast nu hr ju den förbannade allergin börjat smyga sig på. Så det blir att börja knapra piller nu till slutet av augisti då min pollensäsong slutar. Jag är ju allegisk mot björkpollen, gråbo, timotej och nyklippt gräs. Och på det så har jag korsallergi...
Så på sommaren är man en pillermissbrukare känns det som.

För något år sen så tog jag 2 tabletter på morgonen, astmamedicin, nässpray, ögondroppar och 2 tabletter på kvällen. Men det var något år när det var enormt mycket pollen i luften.

Nu är det dags att sova..Puss <3

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

vadå härma? Det var ju vi som sa att hon skulle stå så. så det är inget härm här inte det är vidare utveckling. hahaha!

2010-04-18 @ 17:53:17
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0