Slem eller Salem?

Blixtar och dunder..magiska under.
Diggiloo Diggiley.

Det blixtar lite här i Slem som Salem hette innan det bytte till Salem. Jag tyckte att Slem lät bättre.
-Vart bor du då?
-I Slem.

I E finns det en liten by som heter Snopptorp, och jag skojar inte. Det är sant.
Kolla på Eniro så får ni se. :) Tur att man inte flyttade dit. :P

Tänkte snart gå och lägga mig snart. Inte för att jag är speciellt trött, men det är ju faktiskt en dag imorgon också. Tänkte låna en kamera i helgen så jag kan fota Alexsandra och tänkte fota Manda också.
Ska försöka under onsdagen att fixa en ny header också.
Spääääänande va?

Nej, om man kanske skulle ta och gå och lägga sig.

Kramar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0