Team Eskilstuna

Underbar kväll igår!
Träffade alla som jag ska arbeta med på Burger King igår och det kan inte ha blivit en bättre grupp! Det är som att vi hade känt varandra hela livet. Vi passar varandra och alla har samma mål med resturangen! :)
Först så hade vi introduktion mellan 8 och 15, sen en massa samarbetsövningar. Sen gick vi och spela bowling och kan ju skryta med att jag vann i mitt gäng och fick 4 strikear! :D

Sen gick vi och åt på Ming Palace, ett jättetrevligt ställe med kinesisk meny. Åt friterad kyckling med sötsursås. Jag trodde att jag skulle få flera små typ "nugget" men icke sa nicke. Det kom in 3 stora kycklinglår! Alla vid bordet började skratta, för alla förstod att jag aldrig skulle äta upp allt! Så det blev att ta min första "doggybag".

Så hade en jättebra kväll! Och på fredag kommer vi in i resturangen och sen är det bara att kämpa på! :D

Nu ska jag vänta tills klockan blir lite mer, så ska jag åka till Skärholmen och kolla lite!


Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0