Superstars!

Hittade en massa i stan men när man för en gångs skull ha rpengar så kommmer snål-jossan fram! Haha! Det är det sämsta med mig. Jag blir snål så fort jag får pengar! Ska verkigen försöka få tag på en kofta. Cubus och Gina Tricot är där dom har modeller som jag vill ha! H&M vill att alla ska gå i oversize kläder den här hösten. Iallfall om man kollar på deras koftor!
Jag kan faktiskt tycka att H&M har blivit sämre, visst vissa plagg kan jag dö för men ibland undrar man vad deras designer tänker med!

Sitter just nu och kollar på Superstars och jag hejar på Team Holm! :D

Och imorgon är det dags för hockey! AIK-SSK! :D
Ska ta med mig kameran så det kommer troligen bilder imorgon!


Kramar! <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Är snål även fast jag inte har pengar haha! Tycker JC kan ha snygga stickade & det har Topshop med, kanske inte plånboksvänliga dock:)

2010-10-01 @ 22:53:05
URL: http://arcadia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0