Hem till Kjula!

Jättedålig update, jag vet!

Men det har varit skolan för hela slanten så har helt enkelt inte hunnit..:)
Skolan fram till jul kommer att vara ganska skön. Måndag, tisdag och onsdag så har jag korta dagar. Min senaste är halv två. Och sen så har jag Foto C och projektarbete på torsdagar och fredagar, men då går jag fram till halv 5. Men foto är kul så det spelar inte så stor roll. Det är bara kul! :D

Imorgon så är jag ledig. Vår fotolärare är sjuk så det blir att vara ledig imorgon och hitta på något. :)

Nej, nu ska jag ta och fixa mig iordning för att åka med mamma hem till Eskilstuna. Men kommer tillbaka till Stockholm imorgon. Så det blir bara en snabbvisit fram och tillbaka kan man säga..

Skriver mer när jag kommer hem!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0