En vanlig söndag...

Har kommit hem från gudmor. Tyvärr vann jag inte idag heller! :O Vad gör jag för fel?!
Skitsamma! Det är ju bara på skoj. :)

Sitter och kollar på 2 and a half men! Finns det något bättre program? NEJ! Skrattar så man får magrutor!
Ska försöka köpa säsong 2 i veckan med pappa!

Och på onsdag ska jag på Stockholm Open! Ska kolla när Roger Federer har träning på Centercourten! Skitkul ju! Så ska låna en kamera från skolan så jag får rikgit bra bilder. Man sitter ju ganska nära så det blir bra bilder! :D Längtar!

Här ska ni få höra på den bästa låten! Älskar den! :D



Nu ska jag gå och lägga mig!

Godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Eva

Tror vi ska övertala Mats att spela alfapet nästa gång, där tror jag han är chanslös!

2010-10-18 @ 18:02:18
URL: http://evabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0