Sweet dreams

Det är inte den högsta uppdateringen just nu, men har annat att göra än att sitta vid datorn!
Men är ledig i 2 veckor framåt innan jag börjar min praktik så då kommer det bli mer uppdatering.

Veckan som kommer är redan planerad in i minsta detalj. (nästan iallafall)

Måndag; Möte på praktikplatsen och sen umgås med familjen!
Tisdag; Syster&bror-dag! Blir antagligen att gå på bio och mysa! Älskar dig min lilla prins! <3
Onsdag; Tandläkaren och sen körlektion, sen middag hos gudmor!
Torsdag; Hockey mellan SSK-SAIK!
Fredag; Hmm..ja, har inget planerat!

Vill innan jag går och lägger mig tipsa om en blogg som jag har börjat läsa. Elsa Billgrens blogg! Den är full med fina bilder som hon tar själv! Jag bara älskar den! Här är den!


Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon bitti!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0