Panic!

FÅR SNART EN PANIKATTACK!
SVERIGE SPELAR SEMIFINAL OCH DET STÅR 2-2! DET ÄR HAWAIIHOCKEY OCH DET GÄLLER EN FINALPLATS! KOM IGEN NU SVERIGE!

Samtidigt som hockeyn håller på så har jag tvätttid nere i tvättstugan. Ska på Manda's konfirmationsavslutning imorgon så måste tvätta så jag har några kläder tills imorgon. Har ingen lust att gå naken till kyrkan.

Uppdaterar snart igen när jag vet hur det går för Sverige!


Första straffen missar Sverige!



Första straffen sätter Tjeckien!


Andra straffen sätter Linus Omark!


Andra straffen sätter Tjeckien!



Tredje straffen missar Sverige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELVETES JÄVLA SKIT!

Aja, det kommer fler hockeymatcher! Det är inte livsavgörande precis. Men det var synd. Sverige var värd finalplatsen mer än Tjeckien!

Medans tvätten är i maskinen så ska jag plugga til ett sprov nästa vecka..Ska för en gångs skull börja i tid!

 

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0