Ny header

Ny header. Vad tycks?


JAG KOMMER INTE IN PÅ MIN HOTMAIL! JAG FÅR PANIK!
Jag som ska skicka iväg en jobbansökan!

Idag har det varit en fin dag med fin människa! :D
Solen värmde och vädret var ju helt sjukt bra!

Fick en kommentar från någon som undrade varför den här värmen kallas "Ryssvärmen"
Jag har världens bästa svar på det! Värmen kommer från Ryssland! :P
Det var väl inte så svårt?


Sitter just nu och lyssnar på bra musik och bara tar det lungt. Hemma i Kjula är det så härligt på kvällen. Man hör inte en enda bil, man hör bara fåglarna som kvittrar och någon som klipper gräset och så min musik! Haha XD

Imorgon är det sista skoldagen för den här veckan. Det känns skönt att sommarlovet snart är här! 19 dagar kvar! Sen jävlar!






 


Kommentarer
Postat av: Mamma Nina

Jättefina bilder!!!!

2010-05-20 @ 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0