15.17 Folkrace

Hejsan på er alla i bloggosfären! :)

Idag har jar gjort en sak som jag gärna gör igen. Jag har vart på något som heter Folkrace! Det är folk som fixar gamla bilar och kör som lopp. Så kul! Jag blev nästan intresserad av att börja köra själv. Jag har ju Johan som är bilmekaniker. Han kan ju lätt fixa en bra bil till mig. Men vädret var inte av det bästa idag. Så jag stod och frös hela tiden. Men nu när man är hemma så är det varmt och skönt igen...

Tyvärr så har min lilla prins blivit sjuk. Magsjuk...Jag älskar dig gubben <3

Nu ska jag börja tagga upp inför matchen mellan Almtuna-SSK!
Almtuna har överraskat alla, men vi tar dom också och tar 3 poäng idag med!

Pussar


Kommentarer
Postat av: Eva

Jasså, det var skoj idag förstår jag. Härligt att du inte tyckte det var tråkigt. Dags att börja övningsköra kanske...?

2010-03-27 @ 15:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0