Sol, var är du?

Vart har solen tagit vägen? :O
Jag vill kunna sola, men när det är 14 grader och mulet så är det ingen större idé.


SOOOOOOOOOL KOM TILLBAKS!

Ska snart ut och övningsköra med pappa. Så ni i Tumba, håll er borta från trafiken!

En sak jag undrar är vad ni läsare tycker om tutorna på VM? Själv blir jag bara irriterad och villl stänga av ljudet. Såg nu att SVT har tagit bort ljudet från läktaren och bara har kommentatorernas ljud, men att även tutorna når till deras mikrofoner. Kanske någon förbättring iallafall... Jag tycker iallafall att det är en hord med humlor som är på VM för det är precis det ljudet som låter precis hela tiden!
Man hör inga domavbrott och visselpipor. Svårt att hänga med i matchen då.
TV4 kan man nästan tror har högt ljudet på "humlorna". Det är bara det som hörs!
Så vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0