Lucky!

Fan vilken tur jag har!

Skulle åka hem till lilla Kjula idag och vilka problem jag fick! Allt gick bra tills jag kom till Rönninge och dom säger att tåget stannar i Östertälje pga broöppning. Och jag som skulle till Södertälje Syd. Jag tog första bästa buss mot Södertälje C för att sen åka vidare till Södertälje Syd där min buss mot Eskilstuna skulle gå kvart i 10. När jag är i Södertälje C är klockan 10:46 och jag har missat min buss. Nästa går inte förrens 12.30. Så då skulle jag få sitta och vänta i Syd i nästan 2 timmar.
Men när jag sitter på bussen påväg till Syd så kommer jag ihåg att ersättningsbussen mot Eskilstuna stannar i Södertälje Hamn, och det kommer jag på när jag är i Södertälje Hamn. Jag hoppas att jag har någon slags tur och hoppar av i någon slags emotionelll russian roulette.
Och vilken röta! Precis när jag klicer av bussen så kommer ersättningsbussen!!!!!!!!!!! Gissa om jag dog av lycka! Elller ja...jag lever nu och är världens lyckligaste

Kanske man skulle köpa en triss och hoppas på lika bra tur där!


Kommentarer
Postat av: Lukas

Vilken jävla röta!

2010-07-08 @ 11:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0