HJÄLP MIG!!!!!

Fy fan säger jag bara! Har precis varit ute och övningskört ute med pappa och det gick bra. Körde till Södertälje genom Viksberg via Brunnsäng och till Birkakorset och sen vidare till Donken! Och körde för första gången genom Drive-Thru och det gick toppen! :)

Men jag tycker fortfarande att det är läskigt att köra fort...70 går bra en 100! Det är alldeles för fort för mig. Jag blir jättestressad av att köra fort. Jag känner inte att jag klarar det, men ändå gör jag det.
Men en sak som jag stör mig på är att ingen tar hastighetsbegränsningen på allvar. På en del av motorvägen så var det 70 och jag körde 70, medans alla andra svischade förbi! Sure, att dom körde 70! Vad jag skulle skratta om snuten skulle stå 100 meter framåt! Alla skulle åka dit, förutom jag!
SKADEGLÄDJE!!!

Nu ska jag ta och coola ner lite och sen gå och lägga mig! Det är ju faktiskt en dag imorgon också. Bilder på mina kläder som jag köpte idag i stan kommer imorgonbitti!

Kram! <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0