This day sucks!

Hej alla!

Idag har det varit en dag som man bara vill glömma! Först så vara mitt tåg försenat. Vill inte ens prata om det. Blir bara förbannad av att tänka på det. Sen så den här kylan. Den gör ju inget bättre...Sen så glömde jag saker i Eskilstuna. Grattis!
Så den här dagen suger.

Men alla har väl sina dåliga dagar. Och idag var det min tur.
Lucky me!

Sitter just nu och lyssnar på musik och försöker att bli lite gladare.
Det kanske inte kommer några bilder på länge. För en av dom sakerna som jag glömde i Eskilstuna var min kamera. Så om det bli dåligt av bilder så vet ni varför.

Men nu ska jag ta och göra mig i ordning för imorgon.

Kram <3
(imorgon är jag gladare, jag lovar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0