Nitar och läder.

Halloj!
Sitter just nu i skolan och jobbar med in reklamkampanj om KRAV.
Vi är 3 st i vår grupp och vi ska göra en reklamkampanj om mejeriprodukter till pensionärer. Det går framåt faktiskt och jag förösker att hitta lite fakta om just KRAV. Och det är ganska svårt. Jag skulle vilja ha lite siffror på vilka åldrar som köper mejeri med KRAV-märket. Men det är svårt att hitta tyvärr. :/

Idag på lunchen köpte jag en sjukt snygg väska på Lindex för den lilla summan 149 kr! Den är svart och ganska stor och sen i mitten av väskan så är det nitar runt om. Den är så snygg!
Jag skickar in en bild när jag kommer hem.

Jag och Alexsandra åt även i Tumba Centrum på lunchen idag. Det fick bli varsin Tacotallrik. MUMS!
Vi båda var ganska trötta idag så det blev inte lika flumm idag som vanligt.

Nu ska jag jobba vidare! Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0