Bad luck!

3 medaljer blev det inte igår..men en 4;e plats av Anna Ohlsson. Riktigt bra av henne! Det bådar ju gott för sprintstafetten senare i veckan. :)

Det gick inge vidare för tjejernas skidskytte idag. Jag tror Jonsson är nervös och det vara bara otur av ACO att dra på sig 2 tillägsminuter. Men vi kommer igen i stafetten och masstarten.
Men vi hoppas självklart på killarna som kör 20 km skidksytte kl. 22.
Ferry och Bergman. Jag har själv tippat Ferry som 2;a och Bergman som 12;a. Jag har och tippat pallplatserna.
1; Emil Hegle Svendsen (NOR)
2; Björn Ferry (SWE)
3; Christoph Sumann (AUT)

Nu ska jag tagga inför skidskyttet.

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Cornelia

läggg gärna in ett inläggo matt du ör med i min tävling (Y)

2010-02-18 @ 23:30:32
URL: http://bloggenomcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0