18.30 Kladdkaka

Vilket väder!
Vaknade imorse och det kom stora lovikavantar från himmlen. Inte precis vad man trodde skulle komma den 21 april! Men vädret är ett mirakel..

Idag har vi hållt på med ljusättning i skolan. Det är väldigt tråkigt, men sånt man ska kunna om man ska fixa 3;an sen. jag börjar tycka att det är mer kul nu. När man börjar lära sig så blir det roligare. :)

Så idag fixade vi ljussättning till livsstil, mode och porträtt. Det blev skitbra!

Har precis tävttat händerna efter att ha bakat 2 goda kladdkakor! Jag gillar inte att baka, men att få slicka upp det sista är det som jag älskar!
Sockerkaksmet är det bästa! Milajki! <3

På tåget påväg hem så satt jag och fixade en outfit på Polyvore.
Så här har ni den!


Vad tycks?

Nu ska jag vänta på att kladdkakan blir klar!
Kram <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Svar: Tack så mycket. :)

2010-04-21 @ 19:36:21
URL: http://jenipen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0