23.50

Tack för alla fina kommentarer ni ger mig för bilderna. :) Det värmer. <3

Just nu sitter jag hemma och dricker cola (som vanligt) och vill bara gå och lägga mig! Men orkar inte gå dom 5 meterna till sängen. Är man lat eller är man lat?

Juste, en nyhet! Min kompis Carro har börjat blogga igen (Hallelujah moment!) Kolla in hennes blogg!

På lördag blir det att åka på Folkrace igen! Ska bli så jävla roligt! Längtar redan! Ni som inte har vart på det, ni måste åka på det någon gång! Det är en upplevelse som man sent glömmer...Ska försöka att ta kort på lördag så får ni se dom charmerande bilarna. Riktigt charmiga! <3

Idag så säkrade SSK ett nytt elitseriekontrakt! Men Mr.Hockey var tyvärr inte med. Men det gick ju bra iallafall!

Nu ska jag knyta en knut på mig själv och SOVA!!!!!!!!!


Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0