15.40 Sverige Sverige, älskade land

Kom precis hem från en cykeltur med familjen! :) Det är ju så härligt väder ute så man måste ju passa på. Imorgon kanske det ligger ett snötäcke på marken när man vaknar. Jag hoppas inte på det, men april är ju en sån månad när allt kan hända!

(Ni som inte är intresserade av hockey kan hoppa över detta!!!)

Har lite nyheter att berätta! 
Joakim Eriksson kommer tillbaka till SSK till nästa säsong! :D
Klasen flyttar, men Jocke kommer tillbaka. Det kan ju inte bli mycket bättre! Klasen förtjänar att åka till NHL. Han ska inte vara i SSK. Han är bättre än att vara kvalserien år efter år. :)



När vi var ute på vår lilla cykeltur så kom vi till en av Sveriges största begravningsfält. Första graven var från brånsåldern och sista från medeltiden. Det är ganska häftigt att gravfälten fortfarande finns kvar! :D Jag tycker att Svergies historia är väldigt intressant och mitt drömyrke när jag var mindre var arkeolog. Jag tyckte det var så häftigt. Men nu förstår jag att det inte bara är att börja grävaoch skrubba med en liten tandborste på en sklettbit. Det är mycket som man ska kunna! Matte, fysik, kemi, naturvetenskap..m.m..Och det är inte mina favoritämnen precis.

Sitter och lyssnar på den vackraste låten som finns.
Sverige men Kent!
Så fin. :) Jocke Bergs röst är så vacker! Jag ryser!

Nu ska jag ta och städa mitt rum!
Skriver senare.
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0