Vardagslyx

Vardagslyx är något som alla borde unna sig 1 gång i veckan iallafall. Idag är det en sån dag för mig. Jag sitter och lyssnar på feelgood-musik och målar naglarna och ska snart fixa håret. Tänkte göra milkshake också men vet inte än, kanske?
Idag har det varit en ganska lugn dag, i skolan också. Våran lärare var sjuk så vi fick jobba med vad vi ville så jag och Barbie stod i labbet och fixade med bilder. Men det ville sig inte riktigt så jag hann bara med att framkalla en bild. Men det var ju lugnt iallafall. Imorgon ska vi till 3 gallerier inne i stan och kolla på utställningar så då blir det inte att skriva så mycket. På kvällen såklart men inte mitt på dagen. Som jag brukar kunna när vi har mediadagarna eftersom vi nästan jämnt sitter vid datorn då. Men inte imorgon.

Nej, nu kan jag inte sitta här längre. Måste ta och måla den andra handen nu. det blir min chockrosa färg den här gången. :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0