090409

Hej!

Fick en kommentar för det jag skrev igår. Ni får kolla kommentaren själv :)
Men som till svar till dig "Anonym" så är det rätt av Katrin att säga til dom. Hon har så rätt så om det spelar ingen roll hur gammal hon är. Deras föräldrar läser säkert inte deras bloggar och ser vad dom gör. Om min dotter skulle vara som D' eller K' skulle jag stänga ner bloggen på en gång. Dom är förebilder och tjejer ser upp till dom. Var lite förebilder tjejer! K köper saker för hon har pengar. Såklart att 13-åriga tjejer tror att man bara kan köpa allt man vill ha. Men som alla vet så är det inte så. Och D' pumpar in botox i läpparna. Vilka 15-åringar gör det? Inga? Hon gör det för att synas såklart. FY SKÄMS! NU ÄR JAG FAN FÖRBANNAD PÅ ALLA JÄVLA FJORTISFASONER!
Dom startade en blogg för att folk ska kunna se vad dom gör och så. Då ska dom inte gå runt och säga att folk inte ska smygfota dom. Dom valde ju själv att starta en blogg.

Det känns på något vis att jag startar ett bloggkrig, men jag vill bara att få dom här tjejerna att öppna ögonen och se verkligeheten. Nu jävlar är jag på G. Ge mig några provocerade kommentarer (I love it!) så jag kan käfta emot!

Nu är jag hemma efter skolan idag. Det blev en kort dag idag. :) Ikväll blir det Håkan på Grönan. Inte för att jag är något stort Håkan- fan men hans gamla låtar är dom bästa. Hans nya låtar är bara skit tycker jag iallafall. :)
Var på VC imorse och tog blodporv, för säkert ett svar nästa veckan någon gång. Jag skulle kolla vad jag var allergisk dag.
Har fått snurr på Spoti nu igen så nu är musiken på igen. Yeah. Ska lyssna på lite musk och sen kanske gå och tar en siesta. Ska ju orkar vara uppe hela kvällen. Och imorgon ska vi flytta också..det ska bli kul men 9 är inte okej för mig. Jag är en nattuggla och 9 är typ mitt i natten för mig. iallafall på helgen. Menmen..

Nu ska jag kolla på TV och kanske somnar jag också. :)


xoxo





Kommentarer
Postat av: nenne

Tack :) Japp.

2009-09-04 @ 16:59:40
URL: http://neennii.blogg.se/
Postat av: Eva

Kommer och knackar på din dörr klockan 9 imorgon bitti...hihi.

2009-09-04 @ 23:15:00
URL: http://evabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0