Katrin Zytomierska är bäst!

Det regnar och jag tycker det är mysfaktor 100 när det regnar. :) Mysigt. sitter och lyssnar på en riktigt bra låt. Sweet Dreams med Beyoncé eller Sasha Fierce. Jag är faktiskt så sur på mig själv att jag gick på hennes konsert när hon var i Sverige i våras. Men hoppas hon kommer igen. Då ska jag ta mig fan gå!

Jag orkar fan inte...Nu helt plötsligt funkar inte Spoti. Helvete. Jag. Vill. Ha. Musik.

Jaha, vad ska man mer skriva. :)

Jo, justja! Jag ska lägga upp ett klippt Från Vakna! med The Voice.

Jag skulle vilja hylla Katrin Zytomierska, hon snackade om Kisse, Missie, Pussie, Kussie och vafan alla dom där heter. Man kanske kan tro att dom driver med sig själva. Men det är det som är det sorgliga. Dom är helt seriösa. Jag skulle vilja att ni kollar in videon och sen säger er åsikt. För Katrin har helt jävla rätt. Jag ställer mig upp och bockar och bugar för att någon verkligen vågar säga vad man tycker. Jag håller med henne till 100%.



Ni får gärna ge mig eran åsikt. Jag vill veta vad ni tycker!

Nu ska jag gå och lägga mig. :)

<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker det är lite töntigt att hon klankar på dem. Hon är ju typ +30. Även om jag inte gillar själva Kissie och Dessie (jag tycker Paow verkar helt okej och ganska rolig) tycker jag att hon inte borde stå och liksom klaga på att de kommit upp på bloggtoppen. Helt ärligt, det är inte deras fel att folk läser deras bloggar, Katrin borde klaga på de som läser bloggarna istället.

2009-09-03 @ 23:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0