Lyhörd?

Det hände en rätt konstig sak på bussen som jag fortfarande är lite sur över.
Jag satte mig och lyssnade på musik innan bussen åkte och jag brukar alltid kolla om det låter runt om när jag lyssnar för på något sätt vill jag inte att folk ska höra vad jag lyssnar på. Och jag hade så jag hörde och så det inte lät runtomkring. Och precis innan bussen åker så kliver det på en kärring som sätter si brevid mig. Och efter typ 2 minuter knuffar hon till mig och jag tar ut öronsnäckorna.
- Det är väldigt irriterande att höra din musik. Du måste tänka på oss andra som också sitter på den här bussen?
Jag bara suckade högt och skakade på huvudet och stoppde in hörlurarna och höjde lite bara för att reta henne lite.
Jag hade kollat om det lät mycket, men det gjorde det inte? Så antagligen var hon väldigt lyhörd eller så ville hon bara ha något att skälla på.
Jaja, hoppas jag slipper se den där gamla kärringen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0