TGIF!

Gud så skönt! Äntligen fredag och jag är alldeles slut. Sitter hemma och tar det lugnt. Imorgon ska jag gå på Hairspray. Jag hoppas att det blir jättekul.

                                       
Annars idag har jag varit i skolan. Det var en kort dag idag och efter skolan åkte jag till mormor och tjattrade lite. Det blir alltid en massa skitsnack när man är där. Älskar dig mormor <3

Kanske ska man ta sig en dusch inna allt börjar på TV. Det är Kändisdjungeln, Idol, Superstars och dagens höjdpunkt!

Dirty Dancing! Det är den finaste film jag nånsin har sett. Dom hyllar Patrick Swayze eftersom han dog häromdan. I filmen är han otroligt snygg. Ohlalala...

                                


Nu ska jag dra.
Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0