Pinocchio..?

Sitter och packar ihop det jag ska ha med mig till papi imorgon. <3 Det går ju inte att glömma något i E för då får man stå där med lång näsa sen. Skulle vilja kolla på någon film men förmodar att det är försent. Ska ju gå upp miss i nassen för att komma hem och gå och lägga mig igen. Men imorgon ska hag nog stå och göra mig iordning istället för att somna om och sen va dötrött när jag ska åka. Det är bättre att gå upp lite tidigare och sen hålla sig vaken för dom kanske man klarar en hel skoldag. :P
Men herregud, är klockan 10 redan! Jag som började skriva halv 10! Har lite dålig fantasi så det går lite trögt att skriva...Nej, nu måste jag packa allt i en jävla fart för sen imorgonbitti hinner jag ju inte. :)

Nej nu får jag slita mig från datorn...
Förresten på tisdag är det ishockey och gissa vem som har blivit bjuden av en jättesnäll Carro?!
Jag såklart. VIP for the win! Hoppas vi knäcker Rögleskiten!

Nu. Måste. Jag. Gå. Ifrån. Datorn.

God natt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0