Ny stil <33

I höst hade jag satsa på en lite mer höstig outfit. Inte bara jeans och en tröja. Utan kanske en lång kofta oc bara strumpbyxor och converse eller ett par snygga pumps. :)
Men pengarna är det inte alltid man har, som jag. Jag får kanske flörta lite med mamma. Kanske kan få någon kofta eller så.
Idag har jag och the family varit ute i den stora "staden" Eskilstuna! Vi kollade hur man btar sig till centralstationen och lite sånt. Och gissa vad jag såg? H&M! Gissa omjag blev glad. Men hoppas bara att dom har Divided annars kommer jag dö. Men dom hade Monki också. Så man kanske börjar trivar så småningom.

Imorgon så slutar jag 4 så jag kommer inte vara i Kjula för ens 7. Men det kommer inte ta så lång tid varje gång. Det är bara fram till 25 oktober sen kommer det bara ta 1 timme ungefär. :)

Nu ska jag ta det lite långt så skriver jag imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0