Jag vill bli frisk!

Sitter och lyssnar på wünderbara Amy Winehouse. Hennes låtar gör en lite friskare. Min hals värker och ansiktet känns svullet. :/
Hoppas det blir bättre. Kan och vill inte bli sjuk nu iallafall. Imorgon ska jag och Barbie till Mästa och Farsta och foto inför ett jättestort projekt som kommer ställas ut på Spårvägsmuseet inne i stan till vintern tror jag att det är planerat. Det är en sån sak som gör att man älskar foto på Tumba. Man får vara med världens bästa lärare och göra roliga saker. :)
Nu ska jag ta det lite lugnt så jag är frisk imorgon.
Kanske ska ta och hoppa ner i ett skönt bad. Men problemet är att flera i det här huset måste gå på toa och vi ha bara en toalett. Jag får bada fort. :)

Skriver senare ikväll.<3







Kommentarer
Postat av: Alexsandra

SV: du e fin gamle biggan! haha

2009-09-11 @ 21:29:06
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0