I´m not a weak girl..

Nu har vi ätit potatisgratäng och fläskfile. Det var underbart gott. Mormors potatisgratäng är den bästa. <3
Nu ska vi snart äta efterrätt. Det blir chokladpudding med grädde och jordgubbar. MUMS!
Har inte så mer att berätta. Vi ska antagligen sova kvar här, jag är inte så sugen på det men det finns inte så mycket att tjöta om. Det är bara att hänga med när man inte har någon bil att komma hem med. Fast det funkar väl. Men vill helst sova i min egna säng. Jaja...inte gnälla nu jossan

Ska kolla på finalen av "Kändisdjungeln" senare ikväll. Hoppas att Karl-Petter vinner! Det är han värd. Hoppas att hans skänker pengarna till någon bra fond. Jag skulle ge allt till Barncancerfonden. Jag gav 10 kr till dom häromdagen. Jag är duktig! :P

Nu ska vi äta efterrätt och jag ska tända en brasa för nu fryser jag!


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0