Frågestund!

Nu är jag hemma och har ätit middag. Idag var dte min mat-dag och därför blev det en klassiker. Pasta och köttbullar och pastasås. MUMS!
Just nu sitter jag och fjantar mig framför kameran och lyssnar på musik (som vanligt)

Idag hade jag som sagt UF och jag kan avslöja lite lite.
Vårat företag kommer heta Be Unique UF. Alltså det kommer handla om något unikt och personligt. Ni får veta mer längre fram. :)

Jag tänkte ha en liten frågestund till er som vill fråga nåt?
Fråga vad du vill fram till 21 och sen så svarar jag!
Bomba mig med frågor!


Nu ska jag hjälpa mamma lite och sen ska vi cykla till en lekpark så vi får dagens motion. :)
Kanske kommer detlite bilder också om ni ställer frågor. Hehe. Här hotar vi inte alls. :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Josephine!

Jag tycker din blogg är jättebra <3

Min fråga är;

Vad använder du för shampoo/balsam? Vart kan man köpa det?



/ Anna <3

2009-09-07 @ 19:04:43
Postat av: Hanna

Jag ska välja gymnasium nu och jag undrar vart du går och om du var säker på vad du skulle välja när du gick i 9;an?



<3

2009-09-07 @ 19:06:30
Postat av: Manda

GHur sköter du dina naglar bäst?

Använder du något?



Hej då!

2009-09-07 @ 19:10:06
Postat av: Alexsandra

Vem skulle du rädda först av din dator eller din hamster (om du hade en) ? :)

2009-09-07 @ 19:53:04
URL: http://posebaby.blogg.se/
Postat av: Alexsandra

vet inte om mitt namn kom med på den innan men min fråga var den med hamstern :P haha puss!

2009-09-07 @ 19:53:49
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0