Jippi!

Hejsan Bloggen!

Sitter och finslipar på min PP presenatation imorgom och det går ganska segt. Men jag måste komma igång nu.
Idag har det varit en ganska slapp dag i skolan. Vi har haft 3 lektioner och sen UF på eftemiddagen som vi var på en kvar och sen gick vi. Men min inspiration har kommit tillbaka. Just nu baar älskar jag skolan, nästan iallafall. När jag kom till Kjula så gick jag ut och fotade lillkillen till mitt projekt och det gick jättebra. :)
Just nu sitter jag som klistrad framför Elitseriebevakaren och följer SSK's mtach mot Frölunda och det står just nu 2-2. Men SSK måste vinna för att komma upp lite i tabellen. Heja heja heja!

Men nu måste jag koncentrera mig på arbetet och hockeyn!

Puss

Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till med finslipningen! //Gudmor

2009-10-13 @ 21:29:23
URL: http://evabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0