Allaharglömt,menintejag


Nu är jag hemma från mässan och det var väl en helt okej mässa men det var ju sjukt mycket folk. Man gick bara omkring och trängdes med alla, men men...det var ganska kul ändå. Jag köpte inget men mamma köpte lite småsaker.

Jag tog en massa bilder med mobilen och så har jag sladden i E. Så bilder får komma lite senare.

Imorgon ska jag fota Amanda så hoppas att det är bättre väder än vad det är idag. Men på ett sätt kan jag tycka att det är ganska mysigt när det regnar, men när man ska fota är det inte det bästa vädret. Det är inget ljus och det blir väldigt dåliga bilder. Sitter och pratar med Carro i telefon och ska första köka och sen åka till S-tälje för att träffa henne. :)

Nu ska jag fortsätta följa direktrapporteringen från "Templet".
Och det står 2-0 till SSK! Jippi!

Nu ska jag äta middag. Det blir Lövbiff med potatiskroketter.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0