Aldrig nöjd?

Äntligen fredag!
Det här veckan har gått jättesegt men äntligen är det fredag och det firades med hämtmat. Det fick bli pizza idag :)
Idag vad jag och min klass inne i stan på Spårvägsmuseet för i höst/vinter ska vi ha en utställning där. Det är därför jag och Alexsandra har varit och farit till Märsta och Farsta. Men det gick jättebra. Dom gillade bilderna så nu börjar det roliga arbetet. Att börja redigera bilderna och gör dom finare än vad dom redan är. Jag ärfaktiskt nöjd med mina bilder för en gångs skull.

Sitter just nu och knarkar sönder Knock you down med Keri Hilson och Kanye West. Så jävla bra. Sitter och småsmuttar på en kall Coca-cola burk också (ovanligt!)

Tänkte lägga upp några fler bilder från igår.

  



Puss *


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka jättefina bilder, du är verkligen fotogenisk, gillar verkligen bilden med dig vid staketet. //Gudmor

2009-10-02 @ 21:08:24
URL: http://evabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0