JAG ÄLSKAR SKOLAN!?

Jag bara hoppas på att det är inspiration och lite mer skollust som är på väg. Idag så gick skolan faktiskt ganska bra. Den var inte så farlig. Alexsandra du gör att man orkar lite mer. Älskar dig <3

Och vet ni vad som har hänt? Läs det här! Jag bor i närheten. Så jävla läskigt!
Men man får försöka att inte tänka på det!

Just nu sitter jag och lyssnar på Lily Allen och arbetar med en redovisning tills på onsdag till Nutida Konst A.
Jag tror att det komer att gå rätt bra. Har läst på en massa om min forograf och kan ganska mycket redan. Så nu ska jag bara göra PP:en och sen är jag klar :)

Men nu ska jag fortsätta så länge jag orkar jobba.

Puss.






Kommentarer
Postat av: Alexsandra

aaw, gumman älskar dig också (L) :)

2009-10-12 @ 23:17:25
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0