TGIW!

Thank God it's Wednesday and it's christ heaven fards day tomorrow! Min dåliga engelska. :P HAHAHA! Lite bättre är jag faktiskt.  Kom hem vid halv 1 och gick ut och spelade basket med mamma och lillkillen. Proffsig som jag är så sköt hela tiden i korgen.....(not)

Hade förresten prov idag i procent. Det gick riktigt bra faktiskt. :) Tror jag iallafall. Sen på måndag har jag nationella i mate och på onsdag prov i matte igen. Alla prov kommernu, i slutet av läsåret. Det bir tufft i 2:an sen...Puuh. Jag längtar inte dit. Jag vill bara ha sommarlov resten av mitt liv! Glömma bort vilken veckodag det är, kunna gå upp när man vill, glömma tiden som man annars passar jämt. Gud så skönt det skulle vara. Fast jag skulle nog gå i ide dom resterande 8 månaderna som inte är varma. Jag kommer fram i början av maj så jag kan fira morfar, lillkillen och mamma och sen i juli så kryper jag tillbaka i ide. Smart va?

Nu ska jag ta och ta en liten siesta. Jag är helt död efter all stress i skolan.

Go natt!


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0