090519

Sitter hemma och har precis ätit Kolossal biff med potatis och gröna ärtor. Det var riktigt riktigt gott. Lite annat än korv och köttbullar med tråkig pasta. Sitter och kollar på America's Best Dance Crew på MTV. Dom är så ortroligt duktiga så sitter juryn och ratar dom för att det var för lätta rörelser. Snälla. Det är typ 50% av världens befolkning som inte kan göra dom där rörelserna!
Ge er juryn!

Läste en krönika idag av Linda skugge och vad den träffade rätt i hjärtat! Den handlade om att sticka ut, och jag tycker iallafall själv att jag sticker ut. Ibland har jag lila jeans och jag vågar bära dom utan att tycka att dom sticker ut!
Jag är annorlunda och står för det!


Nu ska jag fortsätta kolla och sen fixa läxan...


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0