TGIF!

Det är fredagskväll och jag sitter och tar det lungt med ett glas cola (as usally).
På tv är det något tråkigt program om trädgårdar. Mamma och hennes gröna fingrar. <3 Idag har vi varit på Maxi och starhandlat, och sen har jag bara varit hemma. Till middag blev det tacos. MUMS!
Imorgon tänkte jag åka och shoppa lite. Har kollat på en tröja på Gina nu i snart 2 månader, men aldrig köpt den. Men det skulle vara så jävlat ypiskt om den inte finns kvar eller i min storlek. Jag ska alltid gå omkring och tänka om jag ska köpa något så länge så kläderna hinner försvinna. :)
Beställde föresten en jeansjacka och ett påslakan från H&M igår. Snyggt va?


Nu ska jag ta och börja läsa en ny bok som jag köpte idag. :)


ciao

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

SV: Ja, det kan nog funka om jag och mamma inte ska till gamla huset och städa. men jag tror det blir på måndag. men blir det på söndag så kan vi ju ses på måndag om du kan ?

Ska prata med mammsen om det i morgon när hon kommer hem :).



åh, jag ska tjata till mig tacos till middag i morgon. Fin jeans jacka förresten ;)

2009-07-24 @ 23:38:29
URL: http://posebaby.blogg.se/
Postat av: cornelia

Hejsan hejsan!

Shysst blogg, jag fixar design just nu för endast några kronor. Kolla in min blogg och så är det bara höra av dig om du vill veta mer.

Kram

2009-07-25 @ 01:10:39
URL: http://musicorgasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0