bad bad bad, jossan!

DÅLIG UPPDATERING I KNOW!!!!

Men helgen har varit fullspäckad. I lördags var jag bara hemma och i söndags så var jag på Sundbyhomstravbana och tippade på hästar och jag vann tillbaka mina pengar + 6 kr. Så det var inte lika bra tur denna gång.
Och söndagens läskigaste händelse, var när en häst skenade runt på banan många varv med sulkyn efter sig. Han kastade av kusken och sen sprang. Och man fick inte stå nära staketet för dom trodde att hästen skulle kunna hoppa över och komma ut bland publiken. Men detta hände inte och ingen kom till fara. Hästen stannade tillslut av trötthet och dom kunde få tag på den.

Nu ska jag gästblogga för gullefjun, så klicka över dit nu!


ciao


Kommentarer
Postat av: Eva

På travet igen? Har du speldjävulen i dig?...hihi

2009-07-06 @ 21:29:00
URL: http://evabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0