Uppfräschning!

Sitter på tåget påväg till Eskilstuna och kommer alldeles strax til Nykvarn så det är en bit kvar. :) När jag kommer til Eskilstuna så ska jag gå på stan och handla litepengar. Jag känner att jag behöver en uppfräschning i garderoben. Så ska väl hitta lite tröjor och ett par snygga jeans. :P

Köpte på pressbyrån en liten påse chips, som jag sitter och smaskar på. SÅ GOTT!
Jag är en liten gottegris har jag kommit på. Fast det har jag kanske alltid varit. Jag vet inte riktigt?

Juste, kolla in Be Unique's hemsida här. Vi hoppas att kunna lägga ut våra egna armband där inom kort. Jag skriver det isånafall. :)

Men nu ska jag fortsätta smaska på min chips och slösurfa lite.


Kram <3

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Haha, handla pengar+ :D

2009-12-01 @ 16:42:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag skiter väll i vad han har gjort, han är as rolig det är därför jag gillar han och hur vet du att han har våldtagit en tjej?

2009-12-01 @ 18:12:52
URL: http://deadandalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0