Peppad!

Hallojsan alla!
Idag har jag varit hos mina favoritet. Amanda och Moa! Moa har fyllt "tonåring". Grattis gummsi! Nu är du en stor tjej! <33
När jag och pappa kom runt 11 låg Amanda och sov så jag och Moa åkte till affären och handla. Och som vanligt så är vi alltid lite störda när vi är i allmänna utrymmen. Haha XD
Vi kom hem och gjorde "sockerbomb" till tårta! Sött var det. :)
Sen satt jag som klistrad framför datan resten av dagen typ, och spela Sims 3. Är man barnslig så är man. :P
Men jag tycker inte det är barnsligt, jag tycker bara att det är bra att man är barn lite då och då.

Snart är det en ny vecka. Men den kommer gå fort och den är kort! På onsdag så går vi halvdag, torsdag så är det bara att göra klart saker som man inte är klar med och sen så är det JULLOV!

Det ska bli så underbart skönt att vara ledig. Jag kommer bara att ta det lungt och vara med familjen och vänner. Innan jul ska jag försöka hinna med att träffa Elin. En gammal klasskamrat, som jag tyvärr inte träffar så mycket längre. :( Vi ska väl träffas och ta en fika och bara snacka en massa gamla minnen. Så mysigt.

Ska den här veckan försöka ta mig i kragen och blogga lite mer..

Kram kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0