Mässa!

Godmorgon på alla där ute i bloggosfären! Sitter på mitt andra hem, tåget mot Stockholm! Ska ju på Ung Allians-mässan i X-enter i Tumba. Jag och Alexsandra ska vara där med Be unique och göra reklam och såklart sälja massor! Vi vet att vi kommer slå ett annat företag som har snott våran idé! Jag har med mig en stor resväska med allt som vi ska ha på mässan. Haha XD
Alexsandra har också en massa att släpa på. Vi har väl ungefär lika mycket.
Jag kommer vara i Flemingsberg 9 så jag sätter mig på Waynes Coffee på station och vaknar tilll lite. Kanske tar en choklad med grädde. MUMS!

Men nu ska jag ta det lite lungt! Kram. :)

Om ni är snälla så kanske jag har en tävling senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0