Have yourself a merry little christmas..

Jag har inte haft tid att skriva.
Men jag har varit nöjd med min jul. Men det har varit ganska stressigt. På julafton var jag på 3 olika ställen. Men nästa år ska jag fan vara i 1 hus hela dagen och inte röra mig ur fläcken!
Haha.
Jag fick jättemånga roliga julklappar men mest kontanter, och sen också Wii Fit Plus.
Det är skitroligt. :)

Just nu sitter jag och kolla på Mission Impossible 2 med Tom Cruise i spetsen. Det är spännaaande...

Jag ska försöka att skriva imorgon. Det var kanske lite osammanhängande det här. Det blir lätt så när man kolar på film och skriver samtdigt.

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Har du någon favoritbloggare? =)

kramar!

2009-12-30 @ 19:46:23
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0