Fan va vi är bra!

Vilken kväll!

Först så funkar det inte att se SSK-matchen på tv:en. Så ringde i panik till Canal Digital och fick veta att det var tekniskt fel!
Så fick sitta på Elitseriebevakaren och lyssna på radio, tills slutet av 2;a perioden då tv;en plötsligt kom igång igen!

Och fy fan vad vi är bra! Från 1-2 till 3-2!


Just nu sitter jag och kollar på Hellenius Hörna och snygga MUMS MUMS! Det finns fan ingen snyggare! Det är helt sjukt!
Tänk om man vaknade upp brevid honom varje morgon. Skulle nog behöva nypa mig i armen några 100 gånger!

Nej, nu ska jag ta och fixa mig för sängen! :)

Natti!


 


Kommentarer
Postat av: jennifer

Tack så mycket :D va kul att du tycker de!

2010-10-21 @ 23:23:34
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0