Tjejhockey!

Gud så skönt med ännu en seger! En riktigt bra match mellan SSK-DIF. Bra stämning på läktaren och vi vann! :D
Min röst är helt borta och jag hoppas att jag kommer få fram något litet pip imorgon, men annars tycker nog bara alla att det är skönt att jag är tyst. För jag kan vara en riktig pratkvarn...
Jag och farmor kom på den briljanta idén att lämna gubbarna hemma och gå bara vi två. Vilket var riktigt skönt och trevligt! Så det blev tjejhockey för hela slanten! :D

Imorgon är det äntligen fredag och jag ska försöka att kurera mig hela helgen, så jag blir frisk. Vill inte vara sjuk! Hatar verkligen att vara sjuk, man blir helt off. Ingen ork alls.
Jag är väldigt sällan sjuk, men sen när jag blir sjuk så blir allt x100. Det är som att alla baciller samlas och tillslut rinner det över och då blir det inte kul!
Men jag håller humöret uppe ändå..Är ju en väldigt positiv människa! :)

Är så uppe i varv efter vinsten så kommer nog inte somna på en stund. Men ska iallafall gå och lägga mig, behöver min sömn nu när energin inte är lika hög som vanligt.

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0