Sick..

Förlåt för den frånvarande uppdateringen. Dom senaste dagarna har jag känt mig trött och allmänt slapp. Det är jag ju i vanliga fall också, men nu är det påtagligt...

Och igår när jag och Alex var på tvinspelning av programmet Minuten så satt jag och nös ovanligt mycket. Riktigt nog att imorse när jag vakna var jag dunderförkyld. Så nu sitter jag här och proppar i mig C-vitamin och ska också snart ta och äta lite vitlök (husmors-tips i min släkt!)

Imorgon blir det troligen hockey med papi...hoppas jag iallafall. :)


Nej, nu ska jag hoppa in i en varm dusch och sen äta...och sen äta massa VITLÖÖK! HAHA!

Pussar!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas du mår bättre och grattis på namnsdagen!

2010-10-07 @ 16:07:34
URL: http://evabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0