Vuxenpoäng!

Vuxenpoäng till mig, sitter och kollar på Ikeas hemsida på serviser och kokkärl. Ska inte flytta imorgon, men kan vara bra att ha en massa saker redan! Sjuktsnygg servis! Den är min!

Skön seger ikväll också! Riktigt skönt! :D
Är sjukt stolt över grabbarna som kämpade på bra!

Nu ska jag beundra min grymt snygga bild som jag fick av Helena och Dennis idag! En bild av Camilla Åkrans, gissa om jag blev glad. Lägger upp en bild imorgon. Nu ska jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna!

Tack alla för idag! Ni är underbara! <3

xoxo


Kommentarer
Postat av: Eva

Ja definitivt så får du vuxenpoäng, inte ens jag som är vuxen kollar hemsidan...hihi.

Kan annars rekomendera ICA:s stekpanna, dock inte så snygg som IKEA:s med stjärnor men funktionell nöjd

2010-11-20 @ 08:31:38
URL: http://evabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0