Tough chiches dans un emballage de luxe

Fan va trött jag är! Det tär på en att jobba! ;) Är ju inte speciellt van precis..

Igår så var det helt sjukt!
Stressade till en våning på Östermalm och jag hjälpte till att hänga tavlor till ett Hemma-hos reportage och fick vara med bakom kulisserna under plåtningen! Riktigt spännande! Sen blev vi bjudna på lunch av dom som bodde där. Och vilken lunch!
Skaldjursplatå, pommes frites av den dyraste potatisen och en massa annan fransk mat. Smakade ostron för första gången i mitt liv, det var faktiskt gott. Kors i taket!

Sen blev det där ifrån och åka till Skeppholms Hotell och fota en massa rum där det hänger en massa konst. Och gissa vem som fick fota?...MOI!

Sen idag har jag suttit på kontoret och skrivit sökord till bilder och redigerat lite bilder!
Och imorgon så jobbar jag kväll..Dom ska ha casting för Apoteket så ska vara med och hjälpa till. :) Så det blir säkert jättebra!

Som ni ser så skriver jag bara om min praktik, men det händer inte så mycket annat så det är allt som jag kan skriva om!

Ni får nöja er med det sålänge!
Nu måste jag sova!


Kram!

Kommentarer
Postat av: Eva

Kämpa på Joe, det är det värt!

Låter i övrigt spännande och glamouröst!

2010-11-11 @ 20:40:21
URL: http://evabloggen.blogg.se/
Postat av: L

Experten på franska är i farten!!!

Tuff brud i lyxförpackning eller hur?



Fast fick lite hjälp från min vän Google Översätt!

2010-11-13 @ 23:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0