Så mycket bättre!

Satt och kolla på TV4play på "Så mycket bättre" och i lördags så hyllades Petter och den bästa versionen gjorde September!
Ni måste bara lyssna på den!



Jag har verkligen fastnat för det där programet! Riktigt bra program faktiskt! <3


Och idag var första dagen på min praktikplast. Just nu är jag på en bildbyrå, så imorgon ska jag till SÖtermalm och hänga tavlor till ett tidningsomslag och sen vidare till ett hotell och fota! Så det ska bli riktigt roligt! :D

Nu får veta mer imorgon, nu måste jag gå och lägga mig. Ska vara på kontoret 20 över 8 imorgon, så ska åka hemifrån kvart över 7.

Nu börjar det på riktigt! 9 to 5 all week long!

Love, Jo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0