Knitted



Efter jobbet som unnade jag mig en snygg och mysig stickad tröja från Gina Tricot.

På jobbet gick det bra och fort, först ett möte med en svensk artist som min handledare skulle fota omslaget. Jag har aldrig träffat en sån pratglad person, men riktigt härlig ändå! Sen assistera jag lite. Åkte och hämta en jacka på Acne och sen och hämta en Iphone4. Nästan att jag ville smita iväg med godbitarna hem! Hehe..

Äntligen helg!

Imorgon kommer f&f hem från Turkiet så jag och pappa ska hämta dom på Arlanda, det är det som är inplanerat en sålänge iallafall! Sen får vi se om det händer något mer! :P

Nu ska jag ut och övningsköra och sen äta Pommes Chaetau med fläskkarre och kall bea från Lallerstedt! Måste lyxa till det lite, nu när det är helg! Eller hur? ;)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Eva

Gjorde du rätt i, den ser stilfull ut tycker jag, enkel men ändå snygg!

2010-11-13 @ 08:44:08
URL: http://evabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0